כלי ניהול למוקד

תצוגה גרפית של ממשק הניהול של ממשק הניהול

תצוגה גרפית של ממשק ניהול ופיצ’רים מובנים כמו האזנה, לחישה או התפרצות לשיחה, מאפשרים למנהל משמרת להדריך ולעקוב בזמן אמת.

ניהול מוקד טלפוני מצריך ראייה רוחבית של ביצועים – הן של צוות הנציגים  והן של דפוסי התקשורת של המוקד  על הממנהל  לראות את הנתונים הרלוונטיים מוצגים באופן ויזואלי וברור, ומעודכנים בזמן אמת, ונגישים לצפייה בכל זמן, מכל מקום. כגון:

  • שעות עומס והצורך בכח אדם בכל יום/שעה.
  • סטאטוס נציגים – מי בשיחה, בהפסקה, פעיל, בהמתנה.
  • תצוגת שיחות המתקיימות ברגע זה: המספר שחייג, שיחה נכנסת/יוצאת, שעת התחלת השיחה.
  • סטטיסטיקה מרוכזת על כל נציג – כמות שיחות מתחילת המשמרת, כמה דקות שיחה, זמן במשמרת.
  • ההזנה לשיחות
  • התפרצות לשיחה
  • כל הנתונים מעודכנים בזמן אמת!