מוקדי שירות ותמיכה

זיהוי לקוחות לפני מענה לפי מענה

ברגע שנכנסת שיחה המערכת שלנו שולחת לתוכנת CRM את מספר המחייג והמערכת מקפיצה חלונית עם כל המידע על הלקוח שמתקשר, כך הנציג יודע בדיוק למי הוא עונה. המאפשר תמונה רוחבית ומענה טלפוני מדויק ואיכותי.

כשיודעים בדיוק מי הלקוח –  כיצד לפנות אליו בשמו ומה היקף הפעילות שלו במערכת – אפשר להתאים לו את סוג הפתרון המתאים ביותר, במינימום זמן.

התוצאה: חוויית לקוח מרשימה ומקוצרת.

איך זה עובד?

שיחה נכנסת » המרכזייה החכמה מדווחת לתוכנת הCRM לפי  זיהוי מספר הטלפון  תוכנת הCRM מקפיצה את דף הלקוח הרלוונטי על מסך המחשב.